Svar på frågor! ( Chapter 3 under ↓ )

sarah om Just You - Chapter 3 ♥:
Skit bra! hur många läsare har du per dag? :)
IP:Super hemligt, hihi!

Svar: Jag har inte haft bloggen så jätte länge men medans jag har haft bloggen så ligger det mellan 15-27 läsare! Inte så mycket, men jag skulle bli jätte glad om ni underbara lässare tipsar bloggen andra. :D
13 November, 11:58

Emma om Just You - Chapter 3 ♥:
Ojja, vad kommer hända längtar till nästa kapitel :))
IP: Hemligt!
13 November, 14:52  
Annie om Just You - Chapter 3 ♥:
Bra!!
IP: Hemligt!
13 November, 14:51  
Amanda om Just You - Chapter 3 ♥:
yeye vad braaa
IP: Hemligt!
13 November, 14:51  
anna om Just You - Chapter 3 ♥:
oj vad synd det blir men jag hoppas bara att hon säger till alla att hon är victoria ;)) men annars jästte bra a
IP:Hemligt!
13 November, 14:51  
mimie om Just You - Chapter 3 ♥:
´jätte braa
IP: Hemligt!

Svar: Tack för dina kommentarer! Men du kan skriva ditt riktiga namn, iställer för från fem olika pessoner. ( Jag kollade upp ip-en och den var samma på alla :D
Om du vill skriva många kommentarer så gör då det fast från samma persson är du snäll :)

Update: Jag hinner inte skriva ett Chpter till er idag. Jag kom hem klockan åtta och hade inte ätit middag än.
Sorry :( Men ni får det förhoppningsvis i morgon. Jag har bara kommit 10 rader ungefär, det blir ju inget Chapter av det!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Designen är gjord och kodad av bieberlaugh.blogg.se Den får INTE kopieras.