Just You - Chapter 6

" Yes " Råkade jag säga högt och många tittade på mig. " Nathalie! Tycker du att det är bra att vi måsste jobba med det här i tion minuter till? " Frågade Fanny som satt bredvid mig. " Va? Nej gud så tråkigt. " Sa jag. " Vad sa du då yes för? " Sa hon och tittade på mig som om jag var knäpp. " Jag kom vidare, du vet musik-vidio grägen. " Sa jag glatt. Fast sen kom jag och tänka på att vi måsste ha tråkig so i tio minuter till och varför vet jag inte.
Jag började jobba igen och det var så himla sekt och döds tråkigt.    



Joyce perspektiv:

Alltså gud, äntligen var so lektionen slut och tio minuter extra också desutom. Jag längtar tills på fredag alltså jag ska få reda på vems musik-vidio det är som jag har chansen att vara med i. Hoppas det är någon kändis som jag kanske gillar. Jag , Nathalie  och Fanny skulle åka till parken. Jag hade tagit med min skateboard så jag kunde i åka i ramperna. Och Nathalie skulle tydligen träffa en kille som hette Michael. Nathalie och Michael hade tydligen vart på en dejt på en resturang i går. Det låter så gulligt. Jag skulle också vilja ha en pojkvän. Men aja jag väntar väll på den rätta. När vi var framme så gick jag och Fanny till rampen. Jag såg Nathalie och Michael en bit bort.


            ( Michael och Nathalie )
 
Jag forsate att åka skateboard. Men jag kan säga att jag inte kunde sluta tänka på dom. Alltså man kan säga att jag är avundsjuk. Fast jag är ju inte kär i Michael direkt, jag är bara avundsjuk för att hon har en pojkvän och inte jag. Rät vad det var så låg jag där på marken. Med tårar i ögonen och blod som rann från armen. Hur hade det hänt? " Joyce hur gick det? " Sa Fanny och tittade ner på mig. " Jag har bara lite ont i armen. " Svarade jag och tittade ner på min arm. Jag hade bara ramlat av från rampen och skrapat upp armen så jag hade börjat blöda.
Inte så farligt. Fast jag har brutit benet en gång och det var inte kul. Jag hade hoppat på en studsmata med ungefär tre personer och sedan låg jag på marken med en bucklig och brutet ben. Fanny följde med mig hem. Nathalie stannade kvar sin pojkvän, hon märkte ju knappt att jag gjorde illa mig.
Jag sommnade tigigt den kvällen.

Ååh äntligen är det Fredag, fast jag måsste ju gå i skolan till halv två. Jag tittade på klockan. Fan den var redan 9, jag har försovit mig. Jag gick snabbt till garderobben oich satte på mig det första snygga klädesplagg jag hitta.
Jag tog ett glas juice och två mackor. Sedan tog jag min longboard och åkte raka väggen till skolan. Synd att vi har matte på första lektionen, våran matte lärare är skit sträng mot dom som kommer försent eller missar hans lektioner. Det gick ganska bra när jag kom fram matte läraren hade gått i väg för att hämta avprickningslistan för dom som var här. Så han trodde att jag hade vart där i hella tiden. Tur.

Jag åkte till studion. När alla var där så kom regisören till filmen in i rummet som vi väntade i. " Välkommna tjejer! " Sa han och dom flästa sa tack. " Okej, jag tänkte börja med att berätta att ni ska få prov splea en varsin scen med ..... Justin Bieber, det är hans musik -vidio. Välkommen in Justin! " Sa han och jag blev väldigt förvånad när Justin Bieber kom in i rummet. Jag hade inte förväntat mig att det var hans musik vidio.





Vad tycks? Ganska kort sorry!
Minst tre kommentarer för forsättning!
Update: Sorry men det blir inget Chapter idag, jag hiner inte! Ps: Tack för alla kommentarer!

Kommentarer
Postat av: Saga

Bra kapitel:)

2011-11-27 @ 16:00:09
URL: http://bieberlaugh.blogg.se/
Postat av: klara

Jätte bra :)

2011-11-27 @ 19:48:52
Postat av: bella

Super bra!!!

2011-11-27 @ 21:05:20
Postat av: hanna

GRYMT! Längtar till mer!

2011-11-28 @ 18:05:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Designen är gjord och kodad av bieberlaugh.blogg.se Den får INTE kopieras.