Just You - Chapter 4

Vi gick och när vi kom in i mitt rum så var hella mitt ansikte fyllt med tårrar. " Såja Joyce. Här får du pappar att torka dig med. " Sa Fanny och tog fram ett paket med särvätter från mitt skrivbord. Hon satte sig i min säng och jag luttade huvudet mot henne. Jag grät och grät. Varför tog jag det här så hårt? Det är jätte många i världen som har skilda föräldrar. Fast varför blev det just mina?


Joyce´s pespektiv:

Det hade gått flera dagar och pappa hade köpt en liten läggenhet vid stan. Jag är hos pappa och mamma varanan vecka. Det har vart ganska gråa dagar sedan dom skilde sig. Och jah har inte riktigt vänt mig än. Det har ju ändå bara gått 6 dagar. Och om två dagar så ska jag på aduttion för musik-vidion. Undrar värkligen vilken kändis det är.

Jag sitter just nu i skol-bänken och har so. Jag hatar värkligen det ämnet. Jag hållde på att sommna i går när vi hade so fast Nathalie hade väkt mig. Hon hade skrikit jätte högt för att hon hade set en jätte stor spindel på hennes bänk och det hade väkt mig. Efter den här lektionen är det två timmars idrott och sedan så slutar vi för idag. Fast jag skulle vara ledig i över morgon fast vi hittade på att jag skulle åka bort. Jag ville ju inte direkt avslöja min hemlighet. " RING RIIING " Lät det från skolbyggnaden. Bra att lektionen slutar nu. Det var värkligen tråkigt.

Jag gick till mitt skåp för att hämta mina idrottskläder. Jag gillade idrott lite gran bror hellt på vad det är man ska göra. Jag, Fanny och Nathalie gick till gympasalen för att byta om.




När jag kom hem så åt jag mellamål. Sen så såg jag att jag hade fått ett sms från Nathalie. Det stog " Möt mig vid parken om tio minuter, snälla kom. / Nathalie " Jag satte på mig en jacka och skor för att det var ganska kallt ut. Jag tog min skateboard och åkte till parken. Jag såg Nathalie sitta på bänk.  " Hej! Var det något specielt du ville? " Frågade jag när jag hade kommit fram till henne. " Nej jag ville baa träffa dig. " Svarade hon och jag satte mig på bänken bredvig henne. vi snackade ett tag sedan åkte jag sketboard hem till mig igen.

Nästa dag vaknade jag och hade jätte ont i huvudet. Hur kan bara ha så himla ont? Jag gick och satte på mig kläder borstade igenom håret och tog en huvudvärkstablet. Sen tog jag en macka och ett glass o´boy.
På bussen till skolan sitter några tjejer framför mig och snckar om Victora Justice och att dom skulle se min intervju med Ellen i kväll. Dom hade vart med på en tävling och vinnut biljeter längst fram och en liten träff med mig. Jag är glad över att det är så många som gillar att sjunger och det.

Skoldagen gick ganska snabbt. Innnan intevjun som började klockan 20.00 tänkte jag, Nathalie och Fanny gå på den nya twilight filmen breaking dawn. Bion började klockan 15.00 så vi hinner. Vi stog vid kassan och betelade för tre biobiljetter högst upp. Jag köpte en påsse lät saltade chips och en burk fanta. Sen gick vi in ocg väntade på att filen skulle börja.





När filmen var slut så åkte jag till intervjun och Fanny och Nathalie åkte hem till Fanny.
Jag väntade på att ellen skulle börja och att dom skulle be mig att komma in i studion. Det är andra gången jag är på ellen´s show. Förutom några gånger när jag har tittat på när det är andra kändisar som blir intevjuade.¨
När jag höre ellen säga " Välkommen in Victoria Justice " Så gick jag in och satte mig i en fotölj. Intevjun började och hon frågade lite frågor. Som t.e.x Vet du när ditt nästa album kommer ut? Jag svarade 7 Mars 2012.



Jag åkte hem och gjorde mig ordning för att gå och lägga mig. När det var klart så la jag mig i sängen och försökte sova. " Pip pip " Lät det från mobil. Varför måsste jag få ett sms just nu? Jag var ju jätte nära på att sommna. Jag letade rätt på mobilen och lässte sms-et från min manager. " Glöm inte din audittion klockan 1 i morgon. " Jag la mobilen på mitt lilla bord vid sängen och sommnade snabbt.

Ledssen för så dålig uppdate.
Men här får ni Chapter 4, inte så långt!
KOMENTERA tack! :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du skriver skitdåligt, kan inte stava eller någonting -.-

2011-11-17 @ 07:49:23
Postat av: Saga

Älskar den:)

2011-11-17 @ 08:21:25
URL: http://bieberlaugh.blogg.se/
Postat av: Liza

Hejsan!

Super nice blogg. Har du bieberfever?

Kika då in på min blogg http://justiinbieber.blogg.se

2011-11-17 @ 16:11:37
URL: http://justiinbieber.blogg.se/
Postat av: Klara

Jag fyller år 7 mars! :D När Victorias album kommer ut, haha

2011-11-20 @ 11:10:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Designen är gjord och kodad av bieberlaugh.blogg.se Den får INTE kopieras.