Just You - Chapter 11

På väggen hem så tänkte jag på Selena som hade gjort slut med mig på grund av hennes " idiot " till pappa. Även om han har vart snäll och så. Och så tänkte jag på Victoria och hur roligt vi har haft det under inspelningarna och så. Och förstås på Joyce som jag nys har träffat. Och Usher har nog rätt. jag kommer att hitta den perfekta tjejen. Och det är det värt att kämpa på. Och det ska jag göra så fort jag hittar henne bara.




Jag vaknade för att jag hade huvudvärk. Jag gick ner för att ta ett glass vatten. Sen gick jag in i duschen för att fräscha till mig tills vi spelar mistletoe videon idag. Jag tvålade in mig och tvättade håret. Jag gick in i mitt rum och satte mig vid skrivbordet för att fixa håret och sminka mig. Jag kammade håret så att benan var i mitten. Jag kladda på lite mascara och lite rosa läppglans.

När jag var på väg in i inspelnings studion så kom massa paparazzis fram till mig och frågade frågor som t.e.x " Victora det ryktas om att du är tjejen i Justin Bieber´s musik video till mistletoe, stämmer det? " Jag svarade inte på just den frågan men jag svarade på några frågor som jag i alla fall jag tyckte att det var okej att jag svarade på.
 

" Pip pip. " Lät det från min vanliga telefon den som jag är när jag bara är Joyce Jones. Det är var ett sms från Justin. Jag tröck på öppna och läste " Hej Joyce! Hoppas du minns mig sen igår? Men jag undrar om vi kan träffas lite senare? Jag spelar in en musik video nu. Men ungefär om vi kunde träffas klockan 4 vid hotellet colony hotell? / Justin B " Jag svarade snabbt innan jag gick in i studion " Hej Justin. Ja jag minns dig och vi kan träffas vid colony hotell. Jag vet vart det ligger. Vi syns om några timmar! / Joyce " Jag läste igenom det och tröck sedan på skicka. Jag gick in i studion och bytte om till dom kläderna som jag skulle ha på mig i videon.

Jag gick ut ur hotellet och tog hissen ner till lobbyn. Klockan var 5 minuter i fyra och hon hade inte kommit en. Fast det är ju faktiskt fem minuter kvar och jag vet ju inte direkt vad hon och gör och så. " Hej Justin. " Sa Joyce och knackade mig på axeln. " Hej, Joyce. Vad vill du göra? " Frågade jag henne. " Vi kan väl gå in? Är ganska kallt ute. " Sa hon och vi började gå mot hissen. " Vi kan väll typ se på tv och lära känna varandra? " Sa jag när vi hade tagit av oss ytterkläderna. " Okej, vart är toaletten? Jag behöver gå. " Sa jag och tittade på Justin. " Det är åt vänster och sedan första dörren till höger. " Svarade jag. " Okej, vilket stort hotell rum du har. " Sa hon med stora ögon.

Jag satte mig i soffan och väntade på att Joyce skulle komma. Jag hörde ett spolande, men hon hade inte kommit. Fem minuter efter att hon hade spolat och inte kommit ut, så började jag gå mot toaletten. Dörren stod öppen och ingen var där. Jag gick till baka till vardagsrummet och i soffan satt hon. " Hey, hur gjorde du det där? " Frågade jag och log mot henne och log ett lite hemlighets fullt leende tillbaks. " Det är min lilla hemlighet! " Sa hon och skrattade. " Okej, om du inte säger det så får jag väll fram det ur dig. Hoppas att du är kittlig. " Sa jag och jagade henne. Till slut hade jag fått ner henne på golvet och jag kittlade henne. Och hon skrattade jätte mycket hon måste vara kittlig. " Justin snälla sluta! " Sa hon och jag log klurigt mot henne. " Om du berättar så släpper jag dig. Hur gör du? " Frågade jag henne och släppte henne lite löst. " Okej jag berättar. Du är ju inte så jätte smart. Jag smög bara för bi dig. Och gömde mig bakom soffan. Och sen när du gick så satte jag mig bara i den. Ganska coolt va? " Sa hon och skrattade mot mig. " Okej visst  jätte coolt. Du är ju så himla cool. " Sa jag och hon slog till mig på armen lite löst. " Haha, Justin du är ju rolig. " Sa hon och vi båda skrattade.
" Men du kan väll berätta lite om dig själv? "Frågade jag Joyce. " Okej, jag föddes i Miami. Och på dagis fick jag min bästis Nathalie, vi är fortfarande vänner. Jag gillar musik och att dansa. " Sa hon. " Okej, så du gillar att sjunga. Du kan väll sjunga något för mig? " Frågade jag och hon tittade på mig och sen ner i marken. " Jag vet inte. Alltså jag vill helst inte. " ´Sa hon lite blygt. " Okej, men vi kan sjunga någon låt tillsmans? En liten stund, snälla? " Sa jag och jag ville värkligen höra henne sjunga. " Okej, kan du låten party in the USA med Miley Cyrus? " Frågade hon och kollade på mig. " Visst, jag har hört några gånger. " Sa jag. " Okej vi kör från början om det går? " Frågade hon och jag nickade. " Okej då kör vi. " Sa jag.



" I hopped off the plane at LAX With  my dream and my cardigan Welcome to the land of fame excess Am i gonna fit in Jumped in the cab Here i am for the first time Look to my right and i see the hollywood sign This is all so crazy Everybody seems so famous.... " Sjöng vi och WoW hon hade en helt fantastig röst. Hon lät som en kändis. " Du var ju jätte bra! " Sa jag när vi hade sjungit klart låten. " Tack Justin! " Sa jag och tittade sedan bort. " Du värkar gilla att sjunga? " Sa jag och log. " Det gör jag fast det är mer hen liten hobby. " Sa hon och tittade på mig med ett sött fint leende. Jag tror jag gillar henne, och den här gången kärleksmässigt. Hon var ju jätte söt, fast vi bara har träffats två gånger så har jag redan fått fjärilar i magen. Fast jag vet inte jag tror jag är kär i bodde Joyce och Victoria. Jag älskar verkligen båda. Men vem utav dom gillar jag bäst? Vem ska jag välja? Är någon av dom den rätte tjejen? Varför kan jag aldrig svara på frågorna jag ställer mig själv?  


Vad tycks? Kommentera!
Vad kommer att hända tror ni?

Kommentarer
Postat av: bella

Super!!

2011-12-18 @ 00:02:17
Postat av: Mia

Jättebra!! :D

2011-12-18 @ 17:28:28
URL: http://storiesofbeliebers.blogg.se/
Postat av: johanna

Super!

2011-12-19 @ 11:59:31
URL: http://bieberword.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Designen är gjord och kodad av bieberlaugh.blogg.se Den får INTE kopieras.