Jag är med och tävlar om en blogg-design!

Hej, jag är med och tävlar om en blogg-design på http://torpenbergs.blogg.se/ 
Du kan alltså vinna en Avancerad Design eller en Fansite design! Och om du har en blogg eller ska starta en och vill ha chans till att vinna en snygg design till bloggen så tryck HÄR för att komma till inlägget. Om ni vill se på några designerna som hon har gjort så tryck HÄR!


Tävlingen slutar den 20 December 2011!

Jag vill vinna för att jag aldrig har vunnit någon tävling förrut.
Och jag vill veta hur det känns att vinna, hur glad och lycklig man igentligen blir.
Det hade vart en fin julklapp till mig att vinna och till er lässare också.

Lycka till ni som deltar!

Jag skriver på Chapter 10!
Har kommit en liten bit, men det kommer nog ut i morgon.
Update: Ska bara rätta lite sen så kommer Chapter 10 ut.

Kommentarer
Postat av: Nathalie - FOTO&DESIGN

SV. Kul att du är med! Kika in på min blogg för att se om det var du som vann.. Lycka till!

Kram Nathalie

2011-12-21 @ 13:48:56
URL: http://torpenbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Designen är gjord och kodad av bieberlaugh.blogg.se Den får INTE kopieras.