Just You - Chapter 15

Han började att spela och när han började sjunga så hörde jag att det var till min förvåning låten U smile. Jag satt och log under hela låten, han var så gullig och att han gjorde allt det här för mig var liksom ovärkligt. Vi satte oss vid bordet och snabbt kom servitisen med en varsin meny till oss. Vi beställde och åt upp det och efteräten var jätte god.

Vi hade haft det jätte bra och ätit god mat och så. Vi åkte till hotellet fast innan hade vi hyrt några filmer som vi tänkte se på. Hoppas dom är bra. " Justin det var jätte fint det du gjorde i kväll. " Sa Joyce och kysste mig på munnen, jag besvarade kyssen men avslutade den ganska snabbt efter. " Det var så lite så. " Sa jag och log.      " Justin skulle inte vi kunna se på filmerna någon annan dag? " Frågade hon. " Visst, vad vill du göra då? " Frågade jag henne. " Skulle du kunna lära mig att spela din låt one less lonely girl, jag lyssnade på den i går och den var faktiskt väldigt bra? " Sa hon och log, fast sen så sänkte hon blicken mot golvet. " Hahha, visst! Men var det första gången du hörde den låten igår? " Frågade jag henne och jag såg att hennes kinder färgades lite grann åt det röda hållet. " Hahha, ja faktiskt. Men tack så mycket för att du kan lär mig den. " Sa hon och vi skrattade ett tag. " Visst ska bara hämta en varsin gitarr. " Sa jag och gick iväg. Jag kom tillbaka med två gitarrer, en vänsterhänt till mig och en höger till Joyce. " Här! " Sa jag och räckte över en av gitarrerna. " Tack så visst spelar man ackord? " Frågade hon och jag nickade som svar. " Okej, börja med att ta ett Em sen A sen Em och A igen. " Sa jag och spelade det så att hon skulle förstå. Hon spelade det fast gjorde inte  upp och ner slag. " Okej, bra. Jag ska vissa upp och ner slagen som jag spelar. " Sa jag och visade sakta för henne. " Tror du att du förstår? " Sa jag och hon nickade och började spela, det lät bra fast hon gjorde inte upp och ner slaggen rät plus att hon gjorde A sen Em och A sen Em, det var ju tvärt om. " Joyce är du säker på att du kan spela gitarr? För det ser inte ut som det. " Sa jag och hon började skratta fast det gjorde jag med.

Jag vaknade och gick till badrummet för att ta en dusch. När jag hade duschat klart så satte jag på mig mina kläder. Jag gick till Justin och skakade om honom. " Justin vakna vi ska vara i studion om en timme. " 
" Mmmh, mamma jag kommer snart. Ska bara sova lite till först. " Sa han och jag undrade vad han fick ordet   
" mamma " ifrån. " Justin det är jag Joyce och vi ska vara i studion om timme, nu får du faktiskt gå upp. "
" Mmm visst ja du var här. " Mumlade han fram. Jag tog tag i hans täcke och drog snabbt bort det från honom.
" Okej, okej jag är vaken. " Sa han och jag fnissade. " Bra kom till köket när du är klar. " Sa jag och gick och gjorde i ordning frukost till mig och Justin. När jag var klar med det så hämtade jag min väska som stod i hallen och satte på mig min  Victoria Justice peruk. Jag gick ut till köket och där satt Justin. " Du är värkligen en sömntutta du. " Sa jag och gav Justin blick.

Vi hade gjort några scener på musik videon och vi har bara ungefär två scener kvar sen så är vi klara med den, vilket jag tycker känns konstigt. Fast nu så går jag och " Victoria " på röda mattan för det är äntligen MTV Europe Music Awards. Jag och Joyce hade bestämt för att gå ut med att vi är ihop. Fast alltså att jag är ihop med Victoria Justice. Vi gick hand i hand på den röda mattan. Och många som filmade och paparazzis och så frågade saker is till med " Dejtar ni? Är ni ihop? " Jag och Joyce bara nickade och log mot varandra. Vi poserade lite och det väldigt roligt. Jag kysste Joyce på kinden och jag märkte att hon inte var bered. Hon var så söt.



När vi skulle gå in och sätta oss på våra platser så såg jag Selena. Hon möte min blick och blängde surt på mig.

Jag gav henne bara ett litet leende tillbaks och gick och satte mig bredvid Joyce. Alltså och det var ju faktiskt hon som gjorde slut, inte jag.



Det började och tog massa nomineringar. När dom kom till Best song of the year så hoppades jag på att jag skulle vinna. " And the winner is..... Selena Gomez - Love you like a love song. Welcome up to stage. " Hon gick upp på scenen och började sjunga på låten. Jag tittade på henne medans sjöng. Och hon gav mig den där sura blicken igen, den gör mig faktiskt väldigt irriterad. " Justin jag ska upp på scen och sjunga nu. " Sa Joyce och väckte mig ur mitt tänkande. " Lycka till. " Sa jag och hon kysste mig jag besvarade den och sen så gick hon upp. Vad gullig hon var hon sjöng på min låt one less lonely girl som jag lärde henne igår. Jag tog upp min mobilen och började skriva. " Du kan ju inte bli sur... det var ju faktiskt du som gjorde slut :/ " Jag letade fram Selenas nummer och trök på kicka. När jag tittade mot henne efter ett tag såg jag henne ta fram mobilen.

Visst, det var jag som gjorde slut. Men du fattar väll själv att jag fortfarande älskar dig? Och sen typ efter en vecka så dejtar du det där äcklet. Måste du kyssa henne framför ögonen på mig? " Läste jag...

Alltså gud vad jobbig hon är om hon gör slut med mig så har jag faktiskt rätt att bli ihop med vem jag vill. Plus om hon fortfarande gillar mig så behövde hon ju inte göra slut.


Förlåt, förlåt för den här SÄMSTA uppdateringen + det korta Chaptret!

Men vad tycker ni och ni får gärna komma med ider om vad som ska hända.

 



Kommentarer
Postat av: bella

Super!!!

2012-01-19 @ 19:27:11
Postat av: Anonym

gör ni länkbyten?

2012-01-21 @ 01:18:03
URL: http://mystoorie.blogg.se/
Postat av: Hanna

sjukt fin blogg, lust att gö länkbyte? <3

2012-01-21 @ 20:57:20
URL: http://justindrewbiebernyheter.blogg.se/
Postat av: Hanna

Sv: Ja eller som inlägg eller både och? Vad tycker du? :D <3

2012-01-21 @ 21:31:53
URL: http://justindrewbiebernyheter.blogg.se/
Postat av: Hanna

Ja självklart!

Ska länka dej nu, så länka tillbaka! <3

2012-01-21 @ 21:36:51
URL: http://justindrewbiebernyheter.blogg.se/
Postat av: Anonym

aa där man brukar ha länkar :)så jag länkar dig nu:)

2012-01-22 @ 14:25:43
URL: http://mystoorie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Designen är gjord och kodad av bieberlaugh.blogg.se Den får INTE kopieras.