Just You - Chapter 7

Jag åkte till studion. När alla var där så kom regisören till filmen in i rummet som vi väntade i. " Välkommna tjejer! " Sa han och dom flästa sa tack. " Okej, jag tänkte börja med att berätta att ni ska få prov splea en varsin scen med ..... Justin Bieber, det är hans musik -vidio. Välkommen in Justin! " Sa han och jag blev väldigt förvånad när Justin Bieber kom in i rummet. Jag hade inte förväntat mig att det var hans musik vidio.
Justin ´s pespektiv:

Jag satte mig i en fåtölj mitt i mot tjejerna som satt i en stor soffa. " Hej tjejer! " Sa jag och dom log det var till och med någon som rodnade. " Okej, jag tänkte att vi skulle gå igenom scenerna och så. Och så ska var och en få ett manus med saker som ni ska göra. Och jag tänkte att ni skulle få prov spela till en scen där ni sitter vid ett bord och tittar på ett kärleks par en bit bort. Och ni önskar att ni också hade en pojkvän. Sen kommer jag och sätter mig bredvid er. Och så pratar vi lite gran. och det var allt som jag tänkte att ni skulle få göra idag. " Sa jag och andades. " Okej här har ni era manus jag vill att ni läser igenom det och sedan tänkte jag ta ut en och en till studion där vi filmar. " Sa regisören.

" Okej Jenna Dewan du kan börja. " Sa jag och hon gick fram till mig. Vi gick ut och började på scenen. Det gick ganska bra och det känndes rätt okej. När vi var klara så kom tjej efter tjej. Och den sissta tjejen som kom hette Victoria Justice. Och jag kan säga att jag typ fall för henne. Inte kärleks mässigt men vi hade roligt och så. Och om jag får säga det själv så tror jag att jag hälst vill jobba med Jenna Dewan eller Victoria Justice. Det var en tjej som fösökte flörta mig och gjorde stötter och hon kommer jag se till att åka ut på en gång. Regissören kom och andra som skulle hjälpa till med musik-vidion. Vi snakade ett tag. Och jag sa vilka två som jag hälst ville ha. " Jag tycker att Victoria Justice värkade duktig på skådespeleri och så. Hon ser rätt så lagom snygg ut ocså. " Sa regissören och tittade på mig. Tjejerna satt kvar i soffan och dom fick titta på alla scenerna som dom var med och så. Vi satt och tittade på scenerna som Victoria och Jenna var med i för att bestämma vme av dom som skulle vara med. Och till slut kom vi fram till att det blev....


                        ( Victoria Justice VS Jenna Dewan ) 


Joyce´s perspektiv:

" Och den som kommer vara med i min musik-vidio är... Victoria Justice, GRATTIS! " Sa Justin och tittade på mig.
Jag visste inte vad jag skulle göra men glad blev jag ialla fall. " Tack! " Fick jag tillslut fram. " Okej alla andra vill jag bara säga att ni var jätte duktiga och dom som vill kan få en atougraf det är bara att komma fram och fråga. " Sa Justin och jag tyckte att det lät lite själist. Fast alla gick fram till honom och frågade så jaja vem bryr sig. Jag gick oxå fram, tänkte att Fanny kunde få atougrafen hon är ju ett stort fans.

" Okej alla tjejer för utom Victoria kan gå nu. " Sa regissören och tjejerna gick och jag stannade kvar.
" Victoria vi börjar filma in och så på Måndag nästa vecka kom hit till klockan halv ett. " Sa Justin och jag var på väg att gå när Justin knackade mig i axeln. " Ifall du inte kan komma eller så. Så får du nummret hit, så du kan ringa och säga det. " Sa han och gav mig en lapp. " Okej, vi syns på måndag. " Sa jag och gick ut. Jag satte mig i bilen och åkte till mcdonalds för att köpa något att äta. Fast innan så byte jag om, så jag var Joyce och inte Victoria.

" Jag tar en big mac och fanta till dricka. " Sa jag och betalade. Jag väntade på att hon i kassan skulle plocka fram all mat. Jag tog upp min mobil och började skriva ett sms till Fanny " Hej Fanny jag fick rollen till musik-vidion och vet du vems musik.vidio detvar? Du kommer flippa ur det var Justin Bieber! Jag tog en aoutograf till dig. " Jag läste igenom det och tröck sedan på skicka. " Va? Omg fet coolt! Vart är du nu? " Svarade Fanny jätte snabbt.
" På mcdonalds, kom hit om du vill? " Svarade jag. " Okej jag kommer snart! " Läste jag.
" Ursäkta din mat är klar. " Hörde jag hon i kassan säga och jag tittade upp och tog brickan med maten på.

Efter femton minuter så hade Fanny kommit och jag hade ätit upp min mat. " Vill du ha en glass? " Frågade jag Fanny som tittade upp ur sin tidning om Justin Bieber. " Visst, bjuder du eller? " Svarade hon och började läsa igen. " Japp, vad vill du ha för nåt? " " Ehh.. jag tar en mcflurry toblerone. " Svarade hon och jag gick till kassan.
" Jag tar två styckna mcflurry toblerone. " Sa jag när det var min tur att handla. " Okej två mcflurry toblerone, det blir 38 kronor. " Jag gav honom pengarna och han gick iväg för att göra våra glassar. Efter två minuter så kom han med glassarna. Jag tog dom och började gå mot Fanny. Förstås så  såg jag inte killen som kom emot mig för om jag hade set honom hade jag inte vändigt mig om och spilt all glass på hans på tröja. " Förlåt så hemskt mycket " Sa jag. " Se dig för nästa gång bara. " Sa han och jag blev röd om kinderna. " Förlåt! " Sa jag igen.
" Du har redan sakt det " Sa han och tittade konstigt på mig.


Förlåt för så kort kapitel!
Glöm inte att kommentera...

Kommentarer
Postat av: Emma

jätte bra :D!!!!!!

2011-11-30 @ 15:58:29
Postat av: bella

Verkligen super!! Kolla gärna in min blogg www.tjabella.bloggplatsen.se

2011-11-30 @ 17:16:20
Postat av: Saga

Fanny flippade inte ur:p

2011-11-30 @ 18:41:29
URL: http://bieberlaugh.blogg.se/
Postat av: Piss Anonym

DU KAN INTE STAVA! De är nästan ett krav att man ska kunna skriva nästan felfritt och dessutom inte förkortningar som: "Mkt, Oxå, tkr, int, nt" med mera!!!!!!! -.-

2011-11-30 @ 21:17:59
Postat av: ronja

När kommer nästa?

2011-12-03 @ 08:47:28
Postat av: Saga

Till "Piss Anonym"

Jag känner henne, hon kanske inte är proffsigast på stavning, men hennes blogg är asbra!

Du vågar inte ens skriva ditt namn-.-

Hon skriver inte heller förkortningar, inte vad jag sett iallafall.

2011-12-03 @ 09:14:52
URL: http://bieberlaugh.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sv: jag la till dig :)

2011-12-06 @ 17:50:47
URL: http://perfectbieber.blogg.se/
Postat av: Michael Jackson // Fansite

Duktig du är på att skriva! :)

2011-12-16 @ 15:32:02
URL: http://www.mjsweden.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Designen är gjord och kodad av bieberlaugh.blogg.se Den får INTE kopieras.