Update:

Ni som undrar hur novellen skulle sluta så var det ungefär så här som jag hade tänkt mig:
Justin och Joyce träffas när Joyce är både är Joyce och Victoria Justice. Det sprids bilder på nätet där dom kysser varndra som båda personerna och folk tror att Justin är otrogen. Justin får massa frågor om vad det egentligen är som det handlar om men han vill inte avslöja Joyces hemlighet. Men tillslut så avslöjar Joyce att hon är Victoria också, bara för att deras kärlek ska hålla.

Bara så att ni vet det och hej då en sista en gång.....
Ps: Jag kommer inte börja med en ny novell om ett tag utan bloggen läggs ner och om jag någonsin i mitt liv börjar med/på en ny novell så KANSKE jag skriver det på bloggen men jag tror inte att jag kommer börja på en ny. Jag ville bara säga det så ni inte tror att jag börjar på en ny om ett tag.


OBS LÄS DET SOM ÄR UNDER↓
UPDATE: Jag börjar tänka på att börja på en ny novell. Men om jag gör det så kommer det ta ett tag för jag tänkte komma på vad den handlar om och skriva ett par delar innan jag bestämmer mig för något och i sånna fall tänkte jag döpa novellen till I'm only me when I'm with you.... Vad tycker ni om det?


Kommentarer
Postat av: Sonja

Fin blogg !!! ;D Gör du länkbyten? Kika gärna in på min blogg <33

2012-03-14 @ 17:38:36
URL: http://jssmn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Designen är gjord och kodad av bieberlaugh.blogg.se Den får INTE kopieras.