Just You - Chapter 16 - Part 1

Alltså gud vad jobbig hon är om hon gör slut med mig så har jag faktiskt rätt att bli ihop med vem jag vill. Plus om hon fortfarande gillar mig så behövde hon ju inte göra slut.


" Selena du behöver väll inte bli sur? Du gjorde slut och då kan jag facktiskt bli ihop med vem jag vill. Och du känner ju inte ens Victoria, ni skulle säkert kunna bli bra kompisar. Vi kan väll fortfarande vara vänner? vi har ju känt varandra ganska länge och jag vill inte att det här ska förstöra våran vänskap. / Justin " Läste jag och kännde en liten, liten lätnad. Han ville fortfarande vara kompis med mig. " Okej vi kan bli vänner men jag tänker inte förlåta dig.... / Selena " Skrev jag och skikade det till Justin. Vad hade jag gjort? varför hade jag gjort slut? Jag är så dum.... jag älskar ju honom m..en han har gått vidare nu. Vad f*n har jag gjort? jag hatar mig själv till 1000000000000000000000.....%  Jag kände att mobilen vibrade till, ett nytt sms. Jag tog upp den och läste " Du kan väll komma till mitt hottell vid 7 tiden? Vicoria kommer vara där och vi kan prata och ni kanske kan bli vänner... / Justin " Jag tänkte ett tag och läste sms:et om och om igen. Och så skrev jag " Okej jag kan väll komma men jag stannar inte så länge. / Selena " Men om jag ska bli vän med "hennne" lovar jag inte, jag ska mer bli ovänn. Jag vet exakt vad jag ska göra, hah.

 

Jag klev av scenen och gick till Justin som satt och höll på med sin mobil. " Hej! " Sa jag och log mot honom.       " Hej , vad bra du va. " Sa han och gav mig en kyss. " Du frästen visst är det okej om Selena kommer över till oss ett litet tag vid 7? " Egentligen så visste jag ju vem Selena var, fast kände dom varandra? " Visst, men vem är det? " Frågade jag och han kollade på mig lite konstigt. " Vi har vart vänner i ett par år och vi var ihop för inte så länge sedan. " Sa han och jag hoppades att Justin inte hade några känslor för henne. " Okej kul. " Sa jag och fick fram ett litet leende.

När Mtv Europe Music Awards var slut så åkte vi först hem till mig så jag kunde hämta kläder och så. Eftersom att jag skulle sova över hos Justin i några dagar när mamma är i Hawaii med sitt jobb, lycko henne. Fast jag har ju Justin och jag vill inte jobba. " Jag har allt nu Justin. " Sa jag och gick till hallen där han stod och väntade på mig. " Okej, ska jag bära din väska? " Sa han och kollade på väsken som jag höll i min hand. " Sure, men du behöver inte. " Sa jag och kysste honom. " Medans vi väntar på att Selena kommer så kan vi väll se på filmerna vi hyrde förrut? " Frågade Justin och jag nickade, orkade inte svara, för lat. Vi gick ut och satte oss i bilen.

Justin stoppade in en film med mycket drama och lite kärlek, namnet på filmen är jätte kostigt. Medans Justin hade pockat popcorn så hade jag smält smör. Vi satt tät intill varndra och kollade filmen. popcorn med smält smör tycker jag är jätte gott. Nu förstår varför det stog på backsidan att det var mycket drama i filmen. Den var jätte sorglig och jag kunde bara inte hålla tårarna inne. " Är du ledssen? " Frågade Justin och tittade på mig. " Ja, det är ju så sorgligt. Varför är inte du leddsen? " Sa jag och han tittade först konstigt på mig sen sa han " Jag brukar inte bli ledssen när jag ser på filmer och jag tror att det är mer tjejer som gör det. " Vi fortsatte titta på filmen i tustnad.

" Knack knack " Hörde vi från ytterdörren. Selena säkert. " Jag pausar filmen. " Sa jag och tröck på pausen sen gick jag efter Justin till hallen. " Tja. " Sa Justin när han öppna dörren. " Hej! Aha är hon här? " Sa hon med taskig röst. " Ja tänk att jag är det. " Sa jag och hon gjorde en bitchig blick mot mig. Vilken bra stämining det är. " Jag ser det. Vad synd. " Sa hon och lipade mot mig, jag lipade tillbaka. " Tjejer bråka inte nu! " Sa Justin och ställde sig mellan oss. " Det är inte jag som beter mig som en bitch. " Sa jag och log ett fejkat leende mot Selena. " Jaha så det är jag som är det? " Sa hon och puttade undan Justin. " Ja det är du som är en j*vla bitch. " Sa jag och hon gjorde en bitchslap på mig. Och jag kände att det började värka i kinden, nu var det nog. Jag slog henne i huvudet och hon slog tillbaks. Sen så drog jag henne i håret vilket var ett misstag...

 


Sorry, för världens sämsta updatering. Glöm inte att komentera
Ny design!! Om du inte ser den så tryck på f5... snygg enligt mig!
UPDATE: Jag håller på med chapter 16 part 2 och har kommit på vad som ska hända och så. Och jag ska försöka göra det lite längre en vad jag brukar. Jag hoppas att jag bli klar idag annars blir jag sur på mig själv! :)

Kommentarer
Postat av: L

jättebra ♥

2012-01-24 @ 18:39:10
Postat av: Nathalie - FOTO&DESIGN

SV. Tack så mycket! :)

2012-01-25 @ 16:08:40
URL: http://torpenbergs.blogg.se/
Postat av: Sabinadenbääästa!<3

Hej jag är en ny läsare, o undrar ifall du kan lägga ut just yous chapter 1,2,3,4 för jag kan inte läsa de innan jag börjar läsa vidare! Fin blogg design! <3

2012-01-30 @ 13:31:35
URL: http://mynameissabina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Designen är gjord och kodad av bieberlaugh.blogg.se Den får INTE kopieras.