Just You - Chapter 14

Han tog tag i mina kinder och kysste mig. Jag besvarade kyssen som blev mer och mer passonerad. Jag kände hans tunga inne i min mun. Och tyckte att vi var lite för vilda så jag avslutade kyssen och tittade på honom. Allt var hellt perfekt nästan i alla fall, vi var ju inte ihop ännu.
Kyssen kändes helt perfekt och jag förstår att Joyce avslutade den. Och alltså jag ångrar så mycket att jag typ neckade att bli ihop med henne. För det är trots allt bara hon i hella världen som jag gillar. Hon är bara så underbar.
" Joyce, vill du bli min flickvän? " Viskade jag i hennes öra efter den andra kyssen, vi blev tvugna att göra om scenen. Fast för mig var det ju förstås bara bra. Hennes kyssar är alltså bara så bra. " Du vet att jag vill. " Svarade hon viskandes i mitt öra. Och dom orden fick mig värkligen att må bättre. " Jag älskar dig! " Sa jag och tog undan ett hårstrå som låg över hennes vänstra öga. " Jag älskar dig med, Justin! " Sa hon och jag log. Jag lovar mig själv att vara den bästa pojkvännen som hon har haft. Jag lovar att aldrig skada eller såra henne.
Jag skrev ett sms till Joyce. " Hej sweetie! Jag hämtar upp dig vid 7, så bjuder jag dig miggad.
Om du vill? / Justin B " Jag tröck på skicka och log för mig själv. Jag tänkte åka till en resturang här i närheten som jag åt lunch på för nån dag sen. Och dom hade goda matträter och efteräter. Jag tog upp mobilen och såg att hon hade svarat. " Tack så mycket det vorre en ära, haha. Vi syns vid 7! I ♥ U / Joyce " Jag srev snart " Okej, då syns vi. I ♥ U to! / Jusitn B " Jag läste ett par gånger sen så tröck jag på skicka. Okej klockan 7 är det middag och klockan är nu 5 så 2 timmar på mig att fixa i ordning.
Okej det är 1 timme kvar till´s Justin hämtar upp mig, bäst att jag sätter på mig kläningen jag köpte förrut i dag.
Jag satte på mig den blåa klänningen. Jag tog på mig ett silvrigt armband och en ring.  Jag målade mina naglar i svart. Jag klddade på mascara, svart eyliner och blå/grån glittrande ögonskugga. Snyggt. Och tillsist lockade jag håret. Sen när Justin kom var det bara att säta på mig mina svarta klackskor och ta min lilla handväska. Ska bli roligt att äta middag med honom. " pip pip " Lät det från min mobil, jag tog upp den och såg att det var ett sms från Justin. " Jag hämtar dig om tio minuter så var berädd. / Justin B " Aww, vad gullig han är.
Jag gick ner till hallen och satte på mig skorna och tog min handväska. Aj, skorna var ju jätte obekväma. Jag tog av mig dom och satte på mig mina svarta convarse istället. Jag hörde en bil tutta och gick ut. Där stog han utanför sin svarta bil. " Vad snygg du är, Joyce! " Sa han och jag rodnade till. " Nej, det är du som är snygg. " Sa jag och tittade på hans kläder, han hade en svart lång armad tröha och gråa byxor. Det ser snyggare ut en vad det låter.
När vi var framme så gick han ut och öppnade dörren åt mig. " Tack! " Sa jag ganksa lågt. " Varsegod. " Sa han och log typ malligt, haha. Vi gick in och jag frågade vid vilket bord vi skulle sitta och han svarade att han hade bokat ett eget rum till oss. " Justin du behövde inte ta ett eget rum till oss. " Sa jag och tittade på honom.
" Jo annars skulle jag inte kunna göra det hära...." Sa han och satte sig vid ett piano som fans i rummet och så tog han fram en stol som han bad mig att sitta på. Han började att spela och när han började sjunga så hörde jag att det var till min förvåning låten U smile. Jag satt och log under hela låten, han var så gullig och att han gjorde allt det här för mig var liksom ovärkligt. Vi satte oss vid bordet och snabbt kom servitisen med en varsin meny till oss. Vi beställde och åt upp det och efteräten var jätte god.

Förlåt för att ni har fått vänta jätte länge plus att Chaptret var jätte jätte...  (ja ni fattar) kort!
Vad tycker ni? Snälla säg till om ni tycker att jag ska ändra på något eller så får ni gärna ge mig råd, Älskar er!
Update: Tack så mycket för alla era fina kommentarer men snälla var inte anonyma ni kan ju bara skriva ert namn... eller i alla fall något!

Kommentarer
Postat av: Anonym

nästa del tack?:)

2012-01-05 @ 18:38:33
Postat av: :D

superbra, verkligen!

2012-01-05 @ 20:10:37
Postat av: tara

hej jätte fin blogg måste jag säga! just nu kör jag med frågestund på bloggen har du lust och ställa några frågor de skulle göra mej glad:) puss direktlänk till frågestund http://taraslife.blogg.se/2012/january/nu-kor-vi-lite-fragestund.html#comment

2012-01-07 @ 20:18:18
URL: http://taraslife.blogg.se/
Postat av: Emelie <33

Har precis hittat bloggen och kommer fortsätta att läsa den för girl you got talent for this :)

2012-01-08 @ 13:14:35
Postat av: sara

Fin blogg du har! :) kika gärna in på min Justin Bieber blogg! kram

2012-01-08 @ 20:41:34
URL: http://biebersbaby.blogg.se/
Postat av: Sonja

Har frågestund på bloggen! Släng gärna in en fråga!;D Kram!

http://jssmn.blogg.se/2012/january/fragestund-alla-fragar.html#comment

2012-01-09 @ 14:30:55
URL: http://jssmn.blogg.se/
Postat av: Bella

Super!!!

2012-01-14 @ 22:28:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Designen är gjord och kodad av bieberlaugh.blogg.se Den får INTE kopieras.