Just You - Chapter 17

När dom hade gått så hade jag och Justin gjort hemmagjord pizza den var jätte god. Nu så satt vi isoffan och tittade på tv. Han tog plötsligt tag i mina kinder och kysste mig. Vi tittade varndra rakt in i ögonen och hans ögon gländse. Han var så gullig och jag älskar honom. " Dina ögon glänser som guld! " Sa jag och log stort mot honom. " Tack, dina ögon glänser också fast som silver. " sa han och jag tänkte på att mina ögon är ju grå/grön så dom kanske glänser mer som silver. " Jag älskar dig! " Viskade han i mitt öra och jag kände att jag blev varm i hella kroppen.


JUSTIN`S PERSPEKTIV/NÅGRA DAGAR SENARE:

Idag är sista dagen som vi jobbar med musik-videon. Det har vart väldigt roligt och tack vare den så träffade jag Joyce. Fast när vi är klara så kommer ju jag ressa vidare i världen och då kanske vi inte kan träffa varndra. Men det måsste vi göra. Jag måsste sluta tänka på det nu. Okej, jag skulle hämta upp Joyce hemma oss henne kvart över elva. Så jag måsste åka nu. Jag satte på mig en tjocktröja mina skor och en keps. Sen gick jag till hissen och gick ut och satte mig i bilen.

" Hej, tack för att du kunde hämta mig. " Sa Joyce när jag hade parkerat utanför hennes hus och tuttat två gånger.   " Det var så lite så. " Sa jag och gav henne en kram innan jag stängde dörren åt henne. " Ska det bli kul att göra den sista scenen och sedan kolla på hella veideon idag? " Frågade hon och jag bet mig läppen. " Ja fast jag kommer ju sakna det men det blir nog kul. " Svarade jag och körde ut på den stora väggen.

" Välkommna allihopa till sista dagen här i studion. Idag ska vi bara filma in en scen som kommer vara runt 15-20 sikunder. Så ta era platser så börjar vi. " Sa regissören och vi började filma in scenen. Första gången så råckade jag snubbla och andra gången så råckade jag göra fel. Jag visste inte vad det var med mig, jag har ju alltid tyckt att det var roligt här på inspelningarna men nu så har jag bara en stor klump i magen som blir större och större. Och därefter insåg jag att det säkert var för att det var sista dagen och att vi typ splitras sen. Jag hatar den tanken och jag ska försöka tänka på annat.

Tillslut så hade vi lyckats spela in den sista scenen och nu skulle dom bara sätta ihop dom bra scenerna så det ser bra och efter det så ska vi kolla på det. Tycker jag ska bli kul. " Så vill du åka och äta någonstans innan vi kan kolla på musik videon? " Frågade jag Joyce. " Visst, kan jag få bestäma vart vi äter? " Sa hon och log stort.    " Okej, ska vi åka? " Frågade jag och hon nickade till svar. " Du får berätta hur jag ska köra för att komma dit. " sa jag och hon skrattade som svar, haha. " Okej, sväng höger här sen vänster sen häger sen rakt fram och bla bla bla... " Sa hon och jag stirrade på henne ett tag, fast vi hade ju stanat för att det var rött. " Va? Du skojar? " Sa jag. " Nej varför skulle jag göra det? " svarade hon. " Kom igen det kan ju vara en sån konstig väg eller ja.." sa jag och hon började skratta. " Okej då jag skojade. Men du ska faktiskt svänga höger här. " Sa hon och fortsatte att skratta. " Okej, du har hummor märker jag. " sa jag och svängde till höger som hon sa. Jag forsatte att köra rakt fram och undrade när vi skulle svänga. " Joyce vart ska jag nu? " Sa jag när jag hade stnnat för en korsning. " Åt vänster och sen så ser du en resturan goch där är det. " sa hon och log. " Okej, men vad har dom för mat? " Frågade jag henne och hon log stort. " En av mina favoriter, kebbab. " Svarade hon medans jag svängde in mot resturangen.

Vi hade ätit och dom hade facktiskt väldigt god kebbab, haha. Fast som hade ju bara kebbab, fast efterrätterna var utan kebbab i alla fall. " Okej, men ska vi betalla och åka till studion? " Frågade jag Joyce. " Sure. Vi vill betalla. " Sa hon och vinkade hit en kypare. " Hej, ville n i betalla? " Frågade kyparen som stog vid vårat bord.     " Ja. " Sa hon och letade upp pengar. " Här. " Sa jag och gav killen pengar. " Du ska ju inte behöva betalla. " Sa jag till Joyce och hon log. " Du killen det här är för mycket. " Sa kyparn och kollade på mig. " Behåll växeln och köp något. " Sa jag och så gick vi ut hand i hand.

JOYCE´S PERSPEKTIV:

Vi hade nyss sätt musik videon ungefär 3 gånger. Den var jätte bra och jag längtade tills den skulle släppa i morgon. Det har ju vart så roligt när vi har jobbat och så. Jag kommer värkligen sakna det och det kommer att vara ett minne för livet. " Jag skulle vilja säga några ord. " Sa Justin och ställde sig upp. " Det har vart jätte roligt att få jobba med er och jag kommer sakna det. Jag vill tacka för den tid som vi har haft tillsamans och jag hoppas det går bra för er i framtiden. " sa Justin och alla aplåderade.

Efter att vi hade snackat och sakt hej då och så till alla så bad Justin mig att paka en väska med kläder och sånt. Han sa att han skulle bjuda mig på en resa någonstans och såklart så vet jag inte vart. Men hoppas det blir kul fast det blir det nog. " Jag hämmtar dig kl. 4 så åker vi till flyggplatsen. " Sa Justin och gav mig en kram innan han gick. Jag gick till mitt rum och tog fram min svarta ressväska som jag fick när jag var 11 år, den är ganska gammal. Jag stoppade ner både vinter och sommar kläder och i fall vi skulle bada så tog jag med mig min bikini.

Äntligen så var allt nerpackat så jag gick ner med väskan till hallen och sen så tog jag youghurt och några mackor. Jag tog fram smör,ost,sked och en skål och så började jag bre mackorna sen så hällde jag upp yougurten och började äta. Inte så jätte gott, men det var väll okej. " Knack knack " Lät det från dörren och jag gick till hallen för att öppna dörren. " Justin snälla säg vart vi ska. " Sa jag och han bara skakade på huvudet. Jag satte på mig mina svarta låga convarse och min jeans jacka. Vi gick ut till Justin´s bil och åkte till flyggplatsen.


Är jätte sur på mig själv för att ni inte har fåt chaptret på över tussen år :( Men jag hoppas att ni gillade det ändå.

UPDATE: Hade besöksrekord i går, är jätte glad även fast det var ganska lite.


Kommentarer
Postat av: h

2012-02-12 @ 16:50:17
URL: http://justindrewbieberswe.blogg.se/
Postat av: Hanna

Vill du vara med i våran blogg award?

Isf behöver ni bara kommentera detta här inlägget: http://justindrewbieberswe.blogg.se/2012/february/blog-award.html#comment

Och det finns även mer info om tävlingen där!

Vi hoppas verkligen ni vill vara med!

Kram!

2012-02-12 @ 16:50:31
URL: http://justindrewbieberswe.blogg.se/
Postat av: Julia . dearlittleme.blogg.se

Snygg blogg.. Allt bra? :)

2012-02-12 @ 19:52:52
URL: http://dearlittleme.blogg.se/
Postat av: Julia . dearlittleme.blogg.se

SV: Okej, tack :)

2012-02-13 @ 15:49:30
URL: http://dearlittleme.blogg.se/
Postat av: Nerma

Jättefin blogg! Sjukt bra skrivet också, keep it up!

Och jag har inget emot sådanna kommentarer, jag gillar att läsa nya noveller. Puss!

2012-02-17 @ 22:50:58
URL: http://justindrewbeebs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Designen är gjord och kodad av bieberlaugh.blogg.se Den får INTE kopieras.