Svar på några frågor! ( First Chapter under ↓ )

Nella om Prolog till Just You♥:
Det låter super! (: Men skulle jag kunna få din gamla blogg? Skulle vara super om det gick ! Kan du svara i ett inlägg på DEN HÄR bloggen så fort du kan?
Xx/Nellah<3

Svar:  Tack så mycket sötnos! Alltså jag vet inte riktigt! Jag vill helst ha kvar den som min egen blogg. Hoppas det är okej? Jag kanske någon gång i framtiden vill fortsätta skriva på den...





Josse om Prolog till Just You♥:
Ja, den verkar jättebra, jag tycker du borde skriva vidare på den :)<3
IP: Super hemligt, hehe!
10 November, 16:41  


Svar: Tack så mycket! Älskar alla era lässares söta kommentarer :D





Saga Forsberg
 (HEMLIGT!)
om Prolog till Just You♥:
Den verkar awsome!
IP: Super hemligt ,hehe!

Svar: Bra hoppas alla lässare tycker det...





09 November, 20:45

PS: First Chapter under! ↓

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Designen är gjord och kodad av bieberlaugh.blogg.se Den får INTE kopieras.