Svar på en fråga! ( First Chapter ligger under ↓ )

emma om Just You - First Chapter ♥:
AS BRA ! men en fråga . var inte justin hennes pojkvän reden eller ?
IP: Jätte hemligt, hehe!

Svar: Förlåt om jag har förvirat er lässare. Men nej hon är inte ihop med Justin en! Det som stog högst upp var den korta handlingen om novellen som ni börja lässa från första Chaptret och det när det stog år till år var bara så att ni skulle lära käna huvudpersonen bättre. Förlåt för att jag förvirade er.

Update: Nästa Chapter kommer när jag har fått 1 till kommentarer på First Chapter! Jag har skrivit klart det så ni vet! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Designen är gjord och kodad av bieberlaugh.blogg.se Den får INTE kopieras.