Just You - Chapter 13

" Hej det är Joyce " Svarade hon i telefonen. " Hej, Justin här. Jag hittar inte hem till dig. Kan du förklara vart det är någonstan? " " Haha, ja visst. Men vart är du nånstans? " Frågade hon och jag tittade ut ifrån bil fönstret. " Jag har faktiskt ingen aning. " Sa jag och jag hörde att hon fnissade till. " Okej det var ju bra. Men jag går ut och kollar i fall jag ser dig någon stans. Stanna kvar. " Sa hon och jag kunde inte låta bli att lé för mig själv. " Okej jag är ute nu. Och det står en skyllt på utsidan av huset som det står Grand Street 42 B. " Sa hon. " Okej, men det hjälper inte mig för jag vet ändå inte vart JAG är. " Sa jag och hon fnissade till igen. " Okej, men vilken färg har du på bilen? " Frågade hon. " En vitt liten bil. Men jag går ut och kollar runt i området om jag ser något och så. " Svarade jag. " Okej. " Sa hon och jag gick ut ur bilen jag tittade mig om. " Justin du står snet i motten mig. " Sa hon och jag vände mig om och vi båda började skratta. " Okej, kan du komma och hjälpa mig att hitta en parkering? " " Okej, men vi syns om nån sikund. Hej då! " Sa hon efter att ha skrattat klart. Hon kom och jag tog hennes hand och så parkerade vi bilen, på en pakering.

" Så vad ville du prata om? " Sa Justin när vi hade gåt in på mitt rum. " Alltså du sa ju att du hade känslor för mig och jag har känslor för dig, vilket jag sa. Men hur ligger våran liksom relation till? " Sa jag och andades snabbt ut.
" Jag vet inte riktigt, visst jag älskar dig mycket. Men jag är inte redo för ett nytt förhållande än. " Sa han och log ett litet leende. " Okej då vet jag, men ska vi göra nåt? " Sa jag och ville inte ha den där pinsamma stämningen mellan oss. " Förlåt för att.. ja typ förvirade dig eller vad man ska säga. " Sa han och tittade på mig. " Okej, men det gör inget. " Sa jag och log. " Frästen ska du vara med på MTV Europe Music Awards, som är på Lördag? " Sa han och log. " Justja, ja det ska jag. Jag åker ditt i övermogon. När ska du åka? Jag vet att du ska vara med. " Sa jag och log tillbaks. " Jag åker också då, vi kanske kan flygga tillsamans? Och vi kommer ju tillbaks hit till inspelning av vidion efter galan. " Sa han och log sött. " Aah, det blir nog bra. " Sa jag och satte mig i sängen.
" Skulle inte vi kunna se på någon film? Och så kan jag fråga om jag kan få sova över? Om du vill alltså? " Det sissta la han snabbt in, jag hörde det. " Visst, jag hämtar en film och kanske något att äta och dricka så kan du fråga om du får sova här. " Sa jag och han nickade. Jag gick till köekt och tog fram en skål och hälde i lite chips. Sen så öppnade kylskåppet och tog fram en jul must, det är ju trots allt bara två veckor kvar till julafton ungefär. Och så tog jag två glas och gick och lämmnade det i mitt rum. Sen var det bara att komma på en bra film att se på. Jag bästemde mig för att se på filmen The last song. Jag har sätt den många gånger men den är ju trots allt jätte bra, enligt mig i alla fall. " Justin! Går det bra att i ser på The last song? " Sa jag nät jag kom in i mitt rum. Jag höll upp filmen så han skulle se den. " Okej! " Sa han och log så där sött som bara han kan.




Jag vaknade och tittade runt i rummet, som jag inte kände igen. Vart är jag någonstans? " Justin äntligen så vaknar du, vi börjar om en timme. " Sa Joyce och jag kom på att jag hade sovit över hos henne. Hennes pappa skulle ha jobbat hela naten vilket jag tror att han gjorde eftersom han inte kom hem när vi såg på film, vilket var ganska sent. " Okej, kan jag låna dushen? " Sa jag och reste mig upp från sängen. " Eeh, en fråga bara sov du på golvet eller? " Sa jag och tittade mot sängen som jag hade sovit i. " Nej, du sommmande i min säng och jag årkade inte bäda så jag la mig bredvid dig. " Sa hon och jag rodnade till. " Aha, men vi syns snart. Har du redan duschat? " Sa jag och tittade på handuken som hon hade i sitt hår. Hon nickade och jag log och gick mot badrummet, jag antog att jag kunde få låna en handuk så jag hoppade över att fråga om det. Jag tog av mig kläderna och hoppade in i dushen. Gud va skönt det var. när jag var klar så satte jag på mig en vitt t-shirt och en vitt/grå shorta över och mitt halsabnd som jag hade på mig igår. Sen gick jag ut till Joyce.


Vi hade ätit och åkt till studion. Och idag så skulle vi... jag kollade på schemat och såg att det var idag som vi skulle filma in kyss-scenen. Tur att det är en tjej som jag i alla fall gillar, fast kanske har sabbat det med att säga att jag inte är redo för ett förhålande. Får hoppas på det bästa och som tur är så är det ingen pinsam stämning mellan oss längre. " Vad ska vi göra idag? " Frågade Joyce som kom och satte sig bredvid mig i soffan. " Eeh.. idag ska vi spella in du vet kyss-scenen. " Sa jag och tittade på henne med ett leende på läpparna och sedan ner på den svarta mattan som låg över golvet. " Okej..då vet jag. " Svarade hon.

Vi skulle börja på scenen. " Ocj börja! " Sa regissören. Jag tog hennes hand och vi gick och ställde oss för att dansa under misteln. Det gick bra och jag får erkänna att hon faktiskt var bra på att dansa, par dans i alla fall.
Okej dacks för kyssen nu då. Jag tog tag i hennes kinder och tryckte mina läppar mot hennes. Ho besvarade den fast sen drog hon bort sina läppar från mina och tittade ner på marken. Hade jag gjort något fel? Jag tyckte faktiskt att kyssen var väldigt lyckad. Och den skulle faktiskt hålla på i typ tio sikunder om inte mer och det visste hon så något måste vart fel. Men vad?

Jag drog snabbt bort mina läppar från hans och tittade ner i marken. Det kändes inte rätt att kyssa honom. Jag kanske var kär i honom men det han sa... Han sa ju faktiskt att han hade känslor för mig och sen att han inte var redp för ett förhålande, antagligen för att han precis hade gjort slut med Selena. Tro inte att jag inte visst att dom hade vart i hop i över 1 år. Plus att Selena hade avslöjat att dom hade gjort slut. Altså egentligen så ville jag bara ta tag i hans läppar och kyssa dom.. typ hell vilt. Bara det att det skulle kännas så fel. Jag tittade upp på honom. Och han log sött mot mig. " Förlåt! " Sa jag och log tillbaks mot honom. " Nej, förlåt mig. Jag skulle inte ha förvirat dig så. " Sa han och jag log. " Okej. " Sa jag tyst nästan som en viskning men han hörde det. " Men ska vi göra den här scenen nu? " Sa han och jag nickade som svar. Han tog tag i mina kinder och kysste mig. Jag besvarade kyssen som blev mer och mer passonerad. Jag kände hans tunga inne i min mun. Och tyckte att vi var lite för vilda så jag avslutade kyssen och tittade på honom. Allt var hellt perfekt nästan i alla fall, vi var ju inte ihop ännu.


Sorry för det tog så lång tid.
Men vad tycks? Visst klarar ni 4 kommentarer va?

Kommentarer
Postat av: Saga

VA MED OCH TÄVLA OM SOMEDAY OCH MER:

http://abieblovestory.blogg.se/2011/december/tavling.html#comment

2011-12-27 @ 17:26:52
URL: http://bieberlaugh.blogg.se/
Postat av: Ida ;)

mer mer mer mer mer mer den är as bra

2011-12-27 @ 19:00:50
Postat av: Issa

Hej, ny läsare här!!

Längtar tills nästa kapitel!:D

// Issa

2011-12-28 @ 16:25:55
URL: http://issathebieberfan.blogg.se/
Postat av: Nathalie - FOTO&DESIGN

sv. Kul! Då kommer det säkert upp något i veckan :)

Mina favorit affärer är lite standars, HM, BikBok och Gina typ :)

2011-12-28 @ 18:06:08
URL: http://torpenbergs.blogg.se/
Postat av: Anonym

jättebra!!!

2012-01-04 @ 02:13:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Designen är gjord och kodad av bieberlaugh.blogg.se Den får INTE kopieras.