Just You - Chapter 12

Jag tror jag gillar henne, och den här gången kärleksmässigt. Hon var ju jätte söt, fast vi bara har träffats två gånger så har jag redan fått fjärilar i magen. Fast jag vet inte jag tror jag är kär i bodde Joyce och Victoria. Jag älskar verkligen båda. Men vem utav dom gillar jag bäst? Vem ska jag välja? Är någon av dom den rätte tjejen? Varför kan jag aldrig svara på frågorna jag ställer mig själv?  

Då var det bara att gå in i studion och byta om, som vanligt. Jag har ju gjort i flera dagar nu. Jag och Victoria har blivit bättre kompisar och jag och Joyce har träffas ett par gånger. Och jag är fortfarande eller nu är jag hellt säker på att jag är kär i dom. Men jag vill inte välja mellan en av dom. Jag älskar ju båda. Jag gick in i min loge och böt om. Jag gick ut till Kenny och vi snackade medans vi väntade på att alla skulle komma. " Hej Victoria! " Sa jag och vinkade till henne. " Hej Justin! " Sa hon och log sött.

" Ska vi börja? " Frågade jag regissören. " Japp ni kan köra igång nu. " Svarade han och vi började på en scen.
Jag och Victoria skulle ta fotton i en fotoautomat. Och det var jätte kul. Vi gjorde olika minner och grimarser.
" Hahha, vilken rolig  min du gör, Justin! " Sa hon och skrattade. " Nej det är du som är rolig. " Svarade jag och vi skrattade och fortsatte. Jag kanske borde prata med henne sen?! Alltså säga att jag typ gillar henne och så. Eller går jag för fort fram? Det är väll värt ett försök? Jag får prova, hoppas det bara inte förstör något.

" Så vad var det du ville prata om? " Frågade jag Justin. Vi var i hans loge, han ville prata med mig. Undrar om vad? Säkert något med musik videon. " Alltså vi har ju jobbat med varandra ett tag. Och jag vill bara säga en sak. Att jag har typ fått..känslor för dig. " Sa han och tittade på mig och sen ner i marken. " Jaghar känslor för dig med. " Sa jag och det förvånna mig att jag sa det. För jag hade inte tänkt att säga det men det bara kom ur min mun. " Men det är bara en sak... jag gillar en annan tjej också. " Sa han och jag såg att han tyckte att det var pinsamt. " Okej, vem då? " Sa jag och log ett litet leende. Han hade just sakt att han känslor för mig och sen för en annan också. " Jag tror inte du känner henne men hon heter i alla fall Joyce Jones. " Sa han och jag visste inte vad jag skulle säga. Han rent sakt kär i två pesoner som egentligen är samma. " Justin jag vet inte vad jag säga..." Sa jag och han tittade på mig. " Förlåt men jag gillar er båda och ni påminer mig om varandra. Ni är faktiskt ganska lika. " Skulle jag avslöja det? Jag vet inte, men jag gillar honom. Och om jag inte säger något så kommer inget att hända. Eller ko det kommer vara en pinsam stämning mellan oss. Jag samlade in mod. " Det är inte så konsigt, för vi... är samma person. " Sa jag och drog fösiktigt av peruken. Han kollade på mig och sedan på peruken. Han sa inget på ett långt tag och han såg välsigt förvånad ut. " Justin hur är det? " Frågade jag och skakade lite på henne. " Eehh.. bra tror jag. Men få se om jag tattat det rätt. Du är igenligen en vanlig peson som är bra på att sjunga och ser ut som en annan person när du står på scen och kändis. Eller hur? " Sa han och jag log. " Ja.. det kan man säga. " " Justin? Du förstår väll att det är en hemlighet? Och lova att inte berätta för någon. " Sa jag och log mot honom. " Okej, jag lovar! " Sa han och log mot mig. " Bra... så ska vi fortsätta inspelningen? " Sa jag och han nickade. Vi gick ut och fortsatte.
" Pip Pip " Lät det från mobilen och mitt spel pausades. Och ett medelande från Victoria´s mobil kom upp. Jag började lässa. " Hej, Justin! Skulle vi kunna träffas? Jag tycker vi borde prata... / Joyce ♥ " Hon vill säkert snacka om hennes ja du vet hemlighet.  Eller kanske om att jag sa att jag var förälskad i henne, pinsamt. Fast hon gillade ju mig, visst sa hon det? Ja, det gjorde hon. jag svarade " Okej, kan jag komma till dig den här gången? / Justin B ♥ " Jag tröck på skicka och fick svar efter någon minut. " Okej, mina föräldrar är skilda. Och nu är jag hos pappa. Kom till  grand street 42. Det ligger i närheten av stan, hoppas du hittar!? / Joyce ♥ "
Jag svarade " Okej, jag åker nu och ringer dig i fall jag inte hittar. / Justin B ♥ "
Jag satt i bilen och har försökt att hitta hem till henne i 20 minuter nu. Och det går inte jag hitter inte äns gattan.
" Hej det är Joyce " Svarade hon i telefonen. " Hej, Justin här. Jag hittar inte hem till dig. Kan du förklara vart det är någonstan? " " Haha, ja visst. Men vart är du nånstans? " Frågade hon och jag tittade ut ifrån bil fönstret. " Jag har faktiskt ingen aning. " Sa jag och jag hörde att hon fnissade till. " Okej det var ju bra. Men jag går ut och kollar i fall jag ser dig någon stans. Stanna kvar. " Sa hon och jag kunde inte låta bli att lé för mig själv. " Okej jag är ute nu. Och det står en skyllt på utsidan av huset som det står Grand Street 42 B. " Sa hon. " Oker, men det hjälper inte mig för jag vet ändå inte vart JAG är. " Sa jag och hon fnissade till igen. " Okej, men vilken färg har du på bilen? " Frågade hon. " En vitt liten bil. Men jag går ut och kollar runt i området om jag ser något och så. " Svarade jag. " Okej. " Sa hon och jag gick ut ur bilen jag tittade mig om. " Justin du står snet i motten mig. " Sa hon och jag vände mig om och vi båda började skratta. " Okej, kan du komma och hjälpa mig att hitta en parkering? " " Okej, men vi syns om nån sikund. Hej då! " Sa hon efter att ha skrattat klart. Hon kom och jag tog hennes hand och så parkerade vi bilen, på en pakering.

Förlåt för så kort, ( Kom inte på så mycket att skriva) men vad tycker ni?
Gjorde Joyce rätt med att avslöja sin helighet för Justin?
Komentera ♥


Kommentarer
Postat av: Saga Forsberg

superbra:)



Kan jag vara me dig idag?:)

2011-12-22 @ 10:35:17
URL: http://bieberlaugh.blogg.se/
Postat av: Saga Forsberg

sv: kommer när jag har ätit!:)

2011-12-22 @ 18:51:17
URL: http://bieberlaugh.blogg.se/
Postat av: Saga Forsberg

sv: Hann inte:/ Men vi syns antagligen imorgon:)

2011-12-22 @ 21:52:28
URL: http://bieberlaugh.blogg.se/
Postat av: tara

kan du fixa en blogg header åt mej ?

2011-12-23 @ 20:21:35
URL: http://taraslife.blogg.se/
Postat av: tara

sv:tack så mycket:)

2011-12-23 @ 22:39:07
URL: http://taraslife.blogg.se/
Postat av: Na

SV. Nej det var bara en test :)

2011-12-23 @ 22:43:57
Postat av: Nathalie - FOTO&DESIGN

från mig hehe :)

2011-12-23 @ 22:44:10
URL: http://torpenbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Designen är gjord och kodad av bieberlaugh.blogg.se Den får INTE kopieras.